Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2012 14:46 - Вятърно 2
Автор: karaiany Категория: Други   
Прочетен: 2849 Коментари: 12 Гласове:
19

Последна промяна: 16.06.2012 07:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

*Нека пазим блясъка в очите до края ...
(или за мaлките радости да бъдеш  Жив )

 
В пламъка духаш  ми , ветре,  топлата черга ми палиш . Пълниш  отново със  зов  и  започвам да дращя... по стените на твоята  приказна къща , мили ми ветре .
 
Яхам  крилете ти  и  отново летим във високото - там  , където ангели яздят орли  и с огнени мечове срещат почернели от болка  души... 
 
Ще  бягам до съмване , до петльови ранни зори , мили ми ветре,
a  после в най -тихото твое 
любовно светилище  приютен ще заспя ...
 
B ложето ,  където утрешни бури се раждат, а днешните в умора най - тихо шептят.  

   



Тагове:   zucchero,   karaiany,   viatyrno2,   cosi celeste,


Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Хубаво и тъжно , karaiany ... споменно и истинско .
16.03.2012 14:52
...и отново летим във високото -
там , където ангели яздят орли
и с огнени мечове срещат
почернели от болка души...
Нека пазим блясъка в очите до края ...
Поздрави !
цитирай
2. karaiany - . . . и отново летим във високото -...
16.03.2012 15:02
stela50 написа:
...и отново летим във високото -
там , където ангели яздят орли
и с огнени мечове срещат
почернели от болка души...
Нека пазим блясъка в очите до края ...
Поздрави !


Сега вече ми стана весело , Танечка ,
защото съвсем не исках да е тъжно ! :))))
Да си ми жива и здрава, с благодарско !:)))
цитирай
3. pevetsa - Приятелю, нека вятъра да ти поднесе ...
17.03.2012 10:55
Приятелю, нека вятъра да ти поднесе топлия мой поздрав, ...
и не ще те събуждам, ангел ти пее, в Любовната Божествена Същност!
цитирай
4. karaiany - Приятелю, нека вятъра да ти поднесе ...
17.03.2012 12:45
pevetsa написа:
Приятелю, нека вятъра да ти поднесе топлия мой поздрав, ...
и не ще те събуждам, ангел ти пее, в Любовната Божествена Същност!


Алекс , приятелю !
С благодарност и благословия към теб и каузата , с която живееш и гориш всеки ден !
цитирай
5. mariniki - прелестен стих... някак тъжен, някак нежен...
17.03.2012 13:16
до утре…
когато всичко отново,
ще се повтори
с любов
и чувствата
недоизказани
от топъл вятър
понесени
пак
в милувка небесна
ще се претворят..

*
сърдечен поздрав за теб, Адриан..
цитирай
6. karaiany - до утре… когато всичко отново, ще ...
17.03.2012 13:48
mariniki написа:
до утре…
когато всичко отново,
ще се повтори
с любов
и чувствата
недоизказани
от топъл вятър
понесени
пак
в милувка небесна
ще се претворят..

*
сърдечен поздрав за теб, Адриан..


В стих , кован със огън ,
сила във "духалото ",
и мощ да стигне
до загадка за тъгa ...
но нито педя повече ! :)))

Много е нежно твойто стихо ,
както и всичко което пишеш !
С благодарност най - искрена !
цитирай
7. erato7 - Поздрави, презокеански прияте...
19.03.2012 07:58
Поздрави, презокеански приятелю!:)
цитирай
8. karaiany - Поздрави, презокеански прияте...
19.03.2012 13:02
erato7 написа:
Поздрави, презокеански приятелю!:)



Благодаря ти , Ерато !
Зарадвах се да те видя "през океана " ! :)))
цитирай
9. aqua2011 - Дуйни ми, дуйни, бел ветре....
20.03.2012 17:38
Твоят вятър така повя, че ме завея къмто безсмъртната народна песен... Затова с удоволствие те поздравявам, приятелю, с тази любима "вятърна" песен:

http://www.youtube.com/watch?v=Jw5MKL7LGWU&feature=related
цитирай
10. karaiany - aqua :)))
21.03.2012 10:46
Това е наистина прекрасна вятърна песен , Тони .
С благодарност за поздрава .
Тази песен май върви с цървено вино , нали така ? :)))
цитирай
11. martiniki - нека
28.03.2012 06:50
и вятърът да раздухва пламъкът в гърдите:)

Имам едно стихче за което ме подсети "вятърната къща".

Домът на вятъра

Небесното дърво е дом
на вятъра.
В неговите сини клони
той спи и забавлява се
когато
разрошените облачета
гони.

На четири години този отговор
изглежда ти най-смислен,
а другия живот - с онези
отговори
той даже и не е измислен.
И вятърът си има дом
в небесното дърво.

(дъщеря ми е била сигурна тогава, че вятърът живее на небесното дърво, тя по едно време беше вятърна принцеса - спираше го с вдигната високо ръка, викаше го)
цитирай
12. karaiany - martiniki :)))
28.03.2012 08:07
Много харесах коментара ти , Марти !
Когато децата ми разказват мечтите си , или пък сънищата си , аз целят се превръщам слух...защото знам , че приказките им са родени в Небесната къща за която говориш . Толкова много ме радват , че в сравнение с техните видения , мъдрите откровения на възрастните ми приличат на преливане от пусто в празно .
И съм сигурен , че дъщеря ти е била истинска вятърна принцеса !
Има ли по - голямо щастие от това да намериш детето в себе си ...отново ?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karaiany
Категория: Други
Прочетен: 625356
Постинги: 212
Коментари: 3230
Гласове: 8294
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031