Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
25.03.2017 16:23 - ПО БАИРИТЕ НА БОЛОНЯ и не само...
Автор: mileidi46 Категория: Хоби   
Прочетен: 1710 Коментари: 4 Гласове:
9

Последна промяна: 25.03.2017 16:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Не бях  ходила ,,горе на баира"където ни е къщата,мисля от 3-4 години и моите  все ми пупуникаха..
Престраших се днес,нали  беше и ден на пролетта,а най-вече да си видя мимозата как е цъфнала..:)))
Оказа се ,че е измръзнала,а са ме излъгали,за да се кача горе..
Първо обядвахме ,че горе при нас ....беше почивен ден..:))
А там не се сервират морски деликатеси!!
Ще видите в клипа долу.какво се сервира при нас..!!:)))

image
Наздраве!
image

image
Обикновено винаги се поздравяваме с бай Падре Пио,,след като излизам от ресторанта :))
image
Гоних котката  Несуна(на италиански името и значи-Никоя:),но тя бягаше от мен...не ме познаваше вече:))
image

image
А внучето ми гонеше зайците,които си пасяха кротко из лозето ..
image
Закичих се с маргаритки и се пльоснах ,да слушам как расте тревата"и за какво си говорят маргаритките))
image

image
Е не бях сама...моята бедна дъщеря ходи със скъсани гащи..,,нема паре за цигаре":))))
image
букетче за мами..
image

image
релакс..
image

Това видео е за нашият,, ресторант ",горе на баира):))"
интервюираната е лелята на зет ми..
Снимки за ,,ресторанта"...в следващият постинг...:))


Това е най-старата остерия в Болоня...преди повече от 100 години,на толкова е и къщата..
а с тези видеа ще ви поразходя из историческият център на града(чентро сторико)..
приятна разходка:)






Гласувай:
9



1. leonleonovpom2 - Здравей, Милейди!
25.03.2017 20:54
Завиждам ти, благородно, разбира е, че си осъществила ученическата ми мечта- да бъда в Болоня Все пак, видях я набързо!

Прекрасен град, както повечето италиански градове!
Когато и нас превърнат в бежанци, да е живот и здраве, тръгвам към ....Болоня!
Въпреки любовта ми към Рим и Неапол!
Радвам се за тебе, че си на такова приказно място!

Хубава вечер, милейди!
цитирай
2. mileidi46 - ЗДРАВЕЙ ПРИЯТЕЛЮ...
26.03.2017 14:18
leonleonovpom2 написа:
Завиждам ти, благородно, разбира е, че си осъществила ученическата ми мечта- да бъда в Болоня Все пак, видях я набързо!

Прекрасен град, както повечето италиански градове!
Когато и нас превърнат в бежанци, да е живот и здраве, тръгвам към ....Болоня!
Въпреки любовта ми към Рим и Неапол!
Радвам се за тебе, че си на такова приказно място!

Хубава вечер, милейди!

Знам че имаш слабост към Болоня:)
наистина е голям и красив град,води се като столица на региона Емилия Романя.
Всеки регион си има ,,столица" и си е отделна държава със свой език и празници!!
Ако чуеш как говорят на болонезки език..няма да разбереш нито една дума..:))
Има региони дето говорят почти немски..Чист италиански говорят само по телевизията:)))
Аз дойдох тук на 15 септември и останах цяла зима ..на топличко:)) сега за Великден си стягам куфарите, да се върна в Люксембург,за да съм на прохладно през лятото:)))
Чувствам се добре и там, не мога да направя сравнение,двете държави нямат нищо общо,но в Италия се чувствам ,,у дома"..
когато ,,емигрираш" и дойдеш в Болоня,ще имаш къде да живееш:)) Горният етаж на къщата е свободен,ще ходите със сват ми на лов всеки ден по баирите да ,,биете глигани" и всякакви други животинки:))Има и джип и пушки и ловни кучета имаме си и глиганчета,които ни посешават горе да ги храниме ,когато са гладни:))) и лисици идват на вечеря:))Съвсем сериозно,не се шегувам!!!
не ядадат кокошките че са на свобода,а чакат на вратата пред кухнята да им се даде храна!Бях пуснала преди време постинг със снимки със лисици как стоят пред вратата на кухнята:)))
сега рядко ходя горе!
Винаги си добре дошъл:)
Приятен и спокоен ден ти пожелавам и поздрави у дома!!


цитирай
3. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Милейди!
27.03.2017 11:20
За любезната покана!
Ти си добър и благороден човек!
Желая ти слънчеви дни под италианско небе!
цитирай
4. mileidi46 - Благодаря !!
28.03.2017 16:55
leonleonovpom2 написа:
За любезната покана!
Ти си добър и благороден човек!
Желая ти слънчеви дни под италианско небе!

За добрите думи:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8318199
Постинги: 2045
Коментари: 15596
Гласове: 32617
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031