Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2013 06:00 - Ангел Колев: Младостта на старите
Автор: knigolubie Категория: Изкуство   
Прочетен: 3048 Коментари: 0 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


    На София с любов


Този град е безбожно красив!
И тук всяка минутка си струва!
Тук на теб: Не ти трябват очи.
А душа! В нея, пък да пътуват:

Страст! И тихите пролетни дни!
С тях и ти. Да е мокър паважът.
Онзи “Цар”! Да е толкова жив:
И да иска нов стих да разкаже.

По “Раковски” да минеш в зори!
Ала: Да те посрещне и “Графът”.
Насред ”Витошка”, там да стоиш.
И да гледаш в екстаз планината.

Но да чуваш, плах: Тупка сърце.
Впрочем: Не е едно? Милиони...
Пак се радват на птичи концерт.
В кафенета. В коли. На балкона.

И го знам. Затова и не питам защо:
Днес си моя? Най - хубава? София!
Ти за мен си един океан от любов!
И съм в теб. С още няколко строфи.




Младостта на старите...

Че защо да сме стари?
Как да вярвам в това?
И съм леко прошарен.
Просто някакъв цвят...

Две невидими бръчки.
Взел съм ги за късмет.
Не. За теб не поръчах.
Всъщност ти си добре.

Ти си нещо прекрасно.
Все на двайсет. Жена!
Знам, светът ти е ясен.
Както, впрочем... и аз.

И ме вдигаш в небето.
В смях до теб да летя.
Сякаш коледна песен,
после сгряваш нощта.

Днес, затуй ти се моля.
В миг преди старостта,
там живец да прогони:
В хлад не дърпай ръка.





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: knigolubie
Категория: Изкуство
Прочетен: 2039299
Постинги: 1527
Коментари: 745
Гласове: 4326
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930