Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2013 06:00 - Весел четвъртък: Андрея Илиев
Автор: knigolubie Категория: Изкуство   
Прочетен: 1303 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




   ЗАЩО НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ХОДИ СЕМЕЙНО НА БАНКЕТ



Комшията ми на етажа е голям купонджия. Пък и в една фирма работи – веселяци като него! Само търсят повод за сплотяване на колектива. И то както е модерно днес – несемейно. Демек мъжете без жени и жените без мъжете си.

Обаче вечерта срещу Коледа ги срещам пременени на входа заедно с жена му – между впрочем готино парче, бивша волейболистка в ЦСКА.

- Купон – вика. – С жените тоя път. Поне ще има кой да ме върне с колата.

И това беше. Щях да забравя, ако сутринта не ги срещнах на асансьора – връщат се. Тя синя от яд и студ, а той – със синка под дясното око. „Ясно – викам си, - някъде са го ступали”.

- На левичар ли си налетял? – рекох съчувствено.

- Ами – рече той и стрелна особено жена си. – Тя.

Сепнах се. Погледнах я с нови очи.

- Представяш ли си! – изпусна нервите си тя. – Танцува с коя ли не, но не и с мене – преживях го. Напи се като талпа – издържах. Накара ме на две ракии аз да карам до тук… Тъкмо запалих двигателя, когато той успя да се настани на седалката вдясно. И представяш ли си какво изломоти?... „Сега – вика – у вас ли ще отиваме или всеки у дома си?”…




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: knigolubie
Категория: Изкуство
Прочетен: 2037856
Постинги: 1526
Коментари: 745
Гласове: 4325
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930