Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2013 06:00 - Виолета Воева: Ще засияе като улична лампа
Автор: knigolubie Категория: Изкуство   
Прочетен: 2115 Коментари: 1 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


  
     Предсърдието на нощта


Виждаш ли ме, застанала съм на моста. Сега е краят на деня и остава още малко, хоризонтът да се разтвори в мастиленото пространство пред мен.
Знам, че мълчанието ни е сграбчило, оплело и оглушило, за да не се слушаме и разбираме. И затова и двамата вече не проумяваме къде е долу и горе, къде са земята и небето, пясъците и морето, ада и рая.
Но ето, започва здрачът - единствената магическа реалност. Той не е просто предсърдието на мрака.Той е състояние на духа – като преминаването от живота към смъртта, а времето може да е миг, век, хилядолетие, или самата вечност.
Затова светлината се съпротивлява на тъмното, за да не я обладае, покори и владее. А тя просто иска още малко да постои на свобода и да озарява с нимбове силуетите на пейзажите.
А после, в онази вече недействителна действителност, знай, че аз ще потъна в нея, заедно с морето, брега, цветовете, звуците. И да ме потърсиш, няма да ме видиш, но точно сега, ме извикай.
Сигурно не ще те чуя, защото черните атоми на нощта вече ще са поети от пространството и всяка негова пролука ще е запълнена от тях. Но когато ангел се отдалечи от облаците и освети мрака, той ще засияе като улична лампа в нощта.
И вярвам, че движещите се сенки на дърветата над плажа ще изпишат думите ти.




Гласувай:
6



1. stefanmilev - Магнетично!
08.10.2013 12:43
Поздравления за автора и за избора ви, "Книголюбие"!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: knigolubie
Категория: Изкуство
Прочетен: 2010839
Постинги: 1509
Коментари: 722
Гласове: 4262
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031