Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2013 06:00 - Виолета Воева: Светлината в очите ти
Автор: knigolubie Категория: Изкуство   
Прочетен: 1088 Коментари: 1 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg





     Петият сезон



Зората. Винаги различна. Внезапна. Излита от мастиления мрак като пеперуда, разпукала какавидата си. Безхитростната й красота изгрява без предупреждение и всеки път изненадва и стъписва. Иска ми се да не пропусна този изначален миг, в който тя се измъква от нощната коруба и пърхаща, заема с крилете си пространството.

Светлината в очите ти. Тя ме разбуждаше. Усещах я преди да са свършили сънищата ми. Затова те никога и не стигнаха своя предизвестен край. Запомнях пейзажите, които се сменяха в тях, заедно със сезоните, извикани от теб: съвсем достоверно, имаше утрини, когато потръпвах от тъмния североизточен вятър на зимното море, който дори издигаше нагоре до тавана завивката и можех да се закълна, че вкусът в устата ми е солен. Имаше и дни, в които усещах, че вдишвам тръпчивия дъх на листопада, макар навън снегът търпеливо да се опитваше да заличи омръзналите на всички ни градски графити. А ти, без да разбера как, си върнал за малко времето назад, сигурно, за да ни огрее сиянието на октомври през прозореца. И виждах ясно оттам онзи далечен хълм и листата, падащи - тихи, упорити и последователни, следвайки очертанията на покривите на старите селски къщици. Като посипани с варак керемидите им искряха – истинска библейска обител с ореоли, изградена кой знае защо, точно тук, в забравената от хората и Бога територия.

Сънувам и сега това място. Знам, че още съществува - притулено е в самия край на сезоните - ти ми каза, че е в едно от землищата на рая, откъдето ми носиш всяка есен ябълки.




Гласувай:
9


Вълнообразно


1. stefanmilev - Поздравления за избора
30.11.2013 14:24
Любим автор!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: knigolubie
Категория: Изкуство
Прочетен: 2032318
Постинги: 1524
Коментари: 744
Гласове: 4316
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930