Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2013 06:05 - ЧЕТЯЩИТЕ ХОРА: Албена Хюбнер
Автор: knigolubie Категория: Изкуство   
Прочетен: 1174 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


image






- Моля те да се представиш...

- Казвам се Албена, но най-близките ми хора ме наричат Бени. Аз съм една нормална жена, съпруга, майка, приятелка, мечтателка, писателка.


- Книгите за теб са?

- Любов, пътешествие, знание, общуване, полет.


- Четенето е и възпитание, навик... Четеше ли се в твоето семейство, а за дъщеря ти занам, че чете.

- Да, израснала съм в семейство, в което книгата беше, и е, на особена почит, а четенето – част от живеенето.


- Какво четеш в момента?


- В момента препрочитам „Маймунски работи“ на Вонегът.

- Имаш ли навик да препрочиташ книги или автори?

- О, да. Дори обичам да го правя. Любимите ми книги съм чела по повече от два пъти.


-  Кои български поети или писатели харесваш?....


- Ще спомена само двама – Димитър Талев и Димчо Дебелянов, но с предварителната уговорка, че те далеч не изчерпват огромния списък от талантливи български автори, някои от които – наши съвременници.


- Любимото ти място за четене?

- Легло, диван, люлка на верандата.


- Ти написа книгата "Игра на маски" и тя е вече по книжарниците? Какво е нейното послание в едно изречение?

- Бъди себе си и не се страхувай да преследваш мечтите си.


- Срещите ти с младите хора дават ли надежда, че расте едно четящо и мислещо поколение?

- Дават ми увереността, че расте едно четящо, мислещо, будно, умно и много талантливо поколение.

- След "Игра на маски" ще ни изненадаш ли с нова книга?

- Надявам се, че да.


- Любимата ти книжарница - може да се намира и на другия край на света?

- Всяка книжарница ми е любима, но предпочитам онези, в които мога да взема книгата в ръка, да седна и да зачета… Представянето на „Игра на маски“ беше в книжарница Хеликон – Витоша и съм очарована от екипа и настроението, което витае там.




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: knigolubie
Категория: Изкуство
Прочетен: 2012195
Постинги: 1510
Коментари: 722
Гласове: 4263
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031