Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2014 06:00 - Анелия Гешева: Дребните вещи, които ме правят нормална
Автор: knigolubie Категория: Изкуство   
Прочетен: 1308 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


***

Като в градина есенна по здрач,

когато и алеите са пусти,

като последен бавен минувач

тъгата ни обхожда всяко чувство.

Листата на копнежите мете,

грижливо ги събира до бордюра -

тъгата е с обувки на дете,

което между пейките се щура.

Обречено е всичко на разпад:

разпада се на съчки светлината,

за себе си тъгата търси свят.

А някой търси пристан за тъгата.





ПАСТЕЛ



Дребните вещи, които ме правят нормална:

чашата, двата ми пръстена, телефона,

днешният вестник, запалката, химикала;

ясната мисъл: „изключих ли всъщност котлона?”;

дребните сметки, приятелите, кафето,

мократа песен под душа, студеният гребен;

дребният факт, че сърцето ми дава „заето”

и не иска, изобщо не иска да чуе за тебе.




СТАЯ



През прозореца с мъка се провират безсмислени дни.

Бях ли някога там? Бях ли в тази постеля?

Бели паяци върху голите ми стени

от студени мъгли са изплели студена дантела.



Бях ли там? Аз ли бях? Или поглед внезапно зелен

прекоси по перваза сънлив огледалото мътно,

от стъклото се плъзна и потъна дълбоко във мен.

И сега съм безсмъртна.

До невъзможност безсмъртна!...




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: knigolubie
Категория: Изкуство
Прочетен: 2031848
Постинги: 1524
Коментари: 744
Гласове: 4316
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930