Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2015 05:00 - Христина Панджаридис: Любовни удари
Автор: knigolubie Категория: Изкуство   
Прочетен: 798 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 08.05.2015 16:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


   С този мой разказ започва "На шефа с любов", сборник с най-добрите текстове, написани по темата. Издателство Президент.


Удрям и приливът на енергия потича по ръката ми като придошла река. Шефът ме разпъва всекидневно на кръст. Умирам и възкръсвам.
- За разпокъсаната ми на пет части годишна отпуска!
- За поредното ми неповишение!
Пак замахване. Опа! Попадение от класа. Тренировките си ги бива.
- За неаргументираната ти критика на едноседмичната ми работа – включително събота и неделя, - пред началниците от другите отдели!
- За отказа ти да ме пуснеш два часа по-рано от работа. Щях да се явявам на друго интервю. А сега пак оставам в твоя развъдник на пирани!
- За крокодилската ти уста, дето няма насищане да бълва грубости!
- За премията, която отиде при Милева, чията пола е къса като мозъка ѝ!
- За служебното ми място на паркинга, което ти все заемаш и после вдигаш рамене: „Колежке, вие сте оправна!“
- За петното от соса за спагети, което дори и в химическо чистене не смогнаха да отстранят. Ти знаеше, че блузката ми е нова и нарочно ме окапа! От неизтриваеми сосове по дрехите си да не се отървеш! На!
Ударите не отслабваха. Звънна телефонът, но само го погледнах. Гледай си работата. Ако е спешно ще ме потърсят пак. Поех си дъх. Изгълтах чаша вода за освежаване на мисълта.
- За изчезналата от бюрото ми саксия с разцъфналата в лилави тонове орхидея!
- За анонимните картички, пускани под вратата на стаята на всяко осмо число – рождения ми ден!
- За блокирането на асансьора при нежеланието ми да ти стана асистентка!
- За бонуса „уикенд за двама“, който се падна на мен при тегленето, а ти анулира резултата с довода, че съм родена късметлийка!
- За погледа ти дето кръжи, кръжи около мен и накрая каца върху изрусената!
- За пъстрите ти очи, в които кафявото ме притиска в ъгъла, зелено дръпва завесата, а жълтото ме разсъблича!
- За зачервените ивици на лявата ти буза от маникюра... о, не искам и да знам! – Чу се звук „плок“ и топката тесто отброи стотния удар. Най-хубава питка става след сто удара в земята.





Гласувай:
1



1. fumiko - Е, браво!
08.05.2015 12:07
Такива чудни думи всяка жена би искала да намери срещу един мъж - било началник, било .... не началник.
Още сто пъти браво!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: knigolubie
Категория: Изкуство
Прочетен: 2011713
Постинги: 1509
Коментари: 722
Гласове: 4262
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031