Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2016 13:56 - Изказване на конгреса по националната сигурност за кибервъпросите
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 2660 Коментари: 0 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  От завчера, колеги, откакто прочетох, че другата седмица ще се събере Националният конгрес по въпросите на киберсигурността, и обмислям едно изказване относно киберсигурността в държавата, което не ми дава мира, особено, откакто преди известно време забелязах, дето до камика, на който се изкачвам да си държа речите, някой пуснал един кабел. Обикновен кабел, ще речете, колеги, и ний си имаме такива,  ама не! Не е бе, колеги...Това не е на Премиера подслушвателните уредби, дето са за смях да става, тупа лупа, и ей ти я политиката ( ха, г-н Премиер, г-н Премиер, в трамвая кабели немаа); това е сериозна работа, национална, държавна. Като го видях тоя кабел в началото, колеги, и застанах мирно. Защото, държа да подчертая, аз винаги съм била уважителен трол, патриотично настроен, и освен това за държавната сигурност съм учила в 12 клас в учебника по история, и книжки съм чела. Викам си : "Елисавето, нема да мърдаш, може да ги стреснеш, некои се плашат и бегат", че като го гледам Премиера, чак отслабна... Та Те викат: "ШШШ, не ни виждаш", и аз - "Не ви виждам, изобщо, момчета", па си върша работата из къщито... То добре, колеги, ама то не предвидило с тоя кабел... Спъвах се аз, мотах се, ама нали не ги виждам...Еднаж като се ядосах, едни гащи закачих на кабела, па блогарията като наскача, като се насмя, твои били гащите, докат се обясня, станах политик, ей... 
И за капак, дойде от време на време само началникът на космическите сили, погледне страшно и рече :" Ненчева, не съм доволен от тебе", па се врътне, оправи кабеля, дето е на чупка, и си замине. А аз си седим тука, и се правим, дето нищо не се вижда. То мани, ами и като дойдат на гости това тролове, роднини и други, и като пошушнат "Къв е тоякабелтука?", само додавам "Шшш, не говори така неуважително, че се засягат, се едно че го няма тоз кабел" па си пием кафето... 
Ма оня ден като се ядосах, и тъкмо ,като ми викат "Ти сега не ни виждаш", и като им рекнах изневиделица с голяма радост  "Баа". Как се обидиха тия хора, чак си заминаха, за малко. Знаех си аз, каквото и поведение да пази човек... Ама няма друг начин, това го казвам като жена и като трол, че ази за разузнавач не ставам. Действа ми на нервите, да ви кажа, ставам тъжна, умозрителна, и много сериозна, това колегите го разбраха вече,  и ме избива на дребно хулиганство, аз така не се харасвам. 
И затова, днес съм тука, носим в приложение кабеля, да се обърнем към отговорните институции, па и да се извиним, ако некой сме уплашили, то не е било от лошо. Да видим сега, що че правим... 






Гласувай:
12



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1651367
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031