Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2016 01:00 - Скърцане
Автор: knigolubie Категория: Изкуство   
Прочетен: 1120 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


 

      Правеха секс, когато чу изскърцване. Удоволствието забуксува. Креватът бе нов.

   Мъжът й старичък, е, на път към старостта... като нея – връстник.

   Ако се любеше с непознат, би го отдала на вълнението и неизученото още тяло, но с мъжа си се  познаваха и тялом, и духом.

   Скърцането идваше от нея.

   На другия ден нарочно предизвика съпруга си. Чакаше появяването на смущаващия звук.

   Досега се чувстваше жена в силата си, но природата беше заложила някаква тайна в нея. Ами сега? Изскърцването се повтори.

   Казват, че влюбената жена не може да я спре и вятърът, а скърцащата?

   В главата й се появи надписът “гинекологичен кабинет”. Отива, признава си какво й се е случило и иска помощ.

   Попадна на познат доктор. Повече от познат. Една много стара любов. Преди мъжа й.

   Разказа му. Той се смееше. Тя виновно мълчеше.

-         Вече бях загубил надежда! Помниш, че въртеше любов с мен, а ме заряза. Хвърли се да омагьосваш друг. Той идваше от столицата. Красавец! Спортист! Благонадежден! Ожени се. И при раждането си дадох дума да ти отмъстя. Не бях дежурен, но се смених. Роди и след като всичко беше нормално, ти поставих една пружина. Да те стряска и да спреш да мислиш за любов. Останах сам и заради теб. Пробирах жени и все не ги одобрявах. Толкова години минаха... Този механизъм пак на твоя страна е бил! Е, никога не е късно...

-         Шегуваш се?

-         Не. Говоря истината. Болната истина от устата на един наскърбен в миналото мъж. По щастливо стечение на обстоятелствата – гинеколог.

-         Няма ли да я извадиш?

-         Не!

-         Вече остарявам и сигурно си ми простил...

     -      Не. Скръцай си, както аз скърцах със зъби!



        Христина Панджаридис





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: knigolubie
Категория: Изкуство
Прочетен: 2009911
Постинги: 1509
Коментари: 722
Гласове: 4262
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031