Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2018 09:43 - гОлемият бЪлгарин не знае азбуката... !?
Автор: ahmed7 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1578 Коментари: 3 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Понеже аз съм от мюслюманско потекло много често в интернет пространството съм се сбъсквал с гОлемия ,,БЪЛГАРИН и ПАТРИОТ"" , който в крайна сметка не знае дори азбуката ! От къде знам ли ? Ами то си личи... и не само това. Най - често с ,,тез"" съм се срещал във една игра във facebook на име ,,Triviador Bulgaria"" където играчи се изправат един срещу друг и отговарят на въпроси и на този ,,патриот"" , който също ме нарича ,,тучин"" и т.н. ни се падна следния въпрос. ,,В кой град се е родил Васил Левски"" аз разбира се от ,,обща култура"" знам е че е Карлово и го посочих а ,,патриота"" отговори... София. Мога още много примери да ви давам като пак на същата игра има ,,българи"" които не знаят кога е създадена Българската държава и през коя година е освободена. Отделен пример с който много често се сблъквам с тез ,,патриоти"" е че дори не пишат на кирилица! Пишат на латински вместо ,,ч"" използват 4, вместо ,,ш"" използват 6 и т.н. и много често не можеш да разбереш какво пишат и какво искат да кажат. Те викат че аз съм турчин но за разлика от големите патриоти аз знам по - добре български от тях, по образован съм от тях, знам историята на България по - добре от тях. Да аз съм мюслюманин и вярата ми е към Аллах, НО аз съм роден в България, живея в България и съм гражданин на България. ЗАТОВА на обществени места винаги говоря на български ( само у нас на друг език ), спазвам българските закони и за разлика от тях изглежда че аз мога да се нарека повече българин от тях, защото само като кажеш ,,Ей тучин аз съм българин, КО търсиш тука"" не те прави такъв и не те прави по добър.


Тагове:   българин,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shtaparov - Не са прави хората, които те наричат ...
17.06.2018 23:10
Не са прави хората,които те наричат "турчин" драги Ахмеде- ти си Българин без значение каква ти е вярата и имаш право да бъдеш заедно с нас един от стопаните на България за разлика от много други хора като циганите,албанците и руснаците,които са гости на България но не са стопани!
цитирай
2. zax - Не бъркай българите със софиянц...
17.06.2018 23:22
Не бъркай българите със софиянците. Тия са по-българи и от българите.... до уикенда.
:)
цитирай
3. barin - Здравей, Ахмеде. Ти пишеш добре и не ...
21.06.2018 07:31
Здравей, Ахмеде. Ти пишеш добре и не обръщай внимание на хората. Аз харесвам твоите теми и ги чета с интерес. По отношение на правописа и начина на изписването- моите приятели знаят, че не харесвам думи, които ги няма в речниците, а са измислени от тинейджъри и ползватели на интернет. Също и български текст на латиница.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ahmed7
Категория: Бизнес
Прочетен: 68195
Постинги: 42
Коментари: 88
Гласове: 76
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031