Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2014 14:40 - Виртуалните запознанства се делят на два периода: до първата снимка и след това.
Автор: lio0808 Категория: Забавление   
Прочетен: 1144 Коментари: 0 Гласове:
1



 Баба на смъртно легло с усилие говори на внучката си: -Искам да ти оставя моята ферма. Това включва вила, трактор и друго оборудване, чифлик и 22 398 750 долара в брой. Внучката, виждайки себе си богата, казва: -О, бабо! Tолкова си щедра! Аз дори не знаех, че си имала ферма. Къде е? С последния си дъх бабата прошепнала:
При данъчните: - Господине, според декларацията ви за доходите за миналата година , Вие сте заработили около двадесет хиляди, а сте изхарчили за този период минимум двеста хиляди. Какво означава това? - Ами какво може да означава… едвам свързвам двата края!

Диалог в магазина: Продавачка: Какво обичате? Клиентът: По принцип ракия и бира, ама сега съм дошъл за хляб!

Двама приятели се срещат след доста време: - Жорка, как е положението с гаджетата? - Ми, к’во да ти кажа, не мога да попадна на нищо подходящо. По правило или са умни, но грозни, или са красиви и тъпи. - Стига бе! Винаги има изключение от правилата. - Е, има естествено. Това са тъпите грозници…

Учителка в детска градина обяснява на малко дете как да си закопчае ципа на якето. - Тайната е, да пъхнеш едната част от ципа в другата, преди да дръпнеш нагоре. След известно време неуспешен опит да се закопчае, детето измърморва: - И защо трябва да е такава тайна?!?

Малко момченце влиза в магазина и казва: - Дайте ми 8 бири - Няма ли да ти е малко тежко – загрижела се продавачката - А, бе и аз се чудя дали да ударя още тук 2 бири…
Виртуалните запознанства се делят на два периода: до първата снимка и след това.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lio0808
Категория: Забавление
Прочетен: 146846
Постинги: 77
Коментари: 6
Гласове: 62
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930