Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2012 20:07 - РОМАН КИСЬОВ: Мистичната роза
Автор: knigolubie Категория: Изкуство   
Прочетен: 2153 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
        Тих стих   Плисък на вода   Бленувам тишина и слънчеви отблясъци върху водата на море от светлина сред тишина   Писък на Феникс   Пламък в слънчевия Храм на безкрайното Сърце от пулсиращи слова сред тишина   Бленувам тишина Чуваш ли Душа?   Стих стихни! Тихо тихо стих! Тих бъди! Тих! – О! Тихо   С ТИХО ТВОРЕНИЕ         Мистичната роза   Розо на душата ми каква е тази тайна: понякога при топлина и влага вехнеш ти а случва се при студ и суша да цъфтиш   Розо на душата ми каква е твойта тайна: постоянно се променя твоя цвят – бял червен бял червен и много рядко черен   Розо на душата ми открий ми тази тайна: твоето ухание и красота защо са винаги за другите а винаги за мен – венеца от твоите тръни         Времето в мен   Друго Време вътре в мен тече   Времето в мен съвсем се различава от астрономическото време:   Времето извън мен тече хоризонтално – по ширина (така ме разпилява във страничните подробности) и по дължина (така съединява раждането мое със смъртта)   Времето в мен протича вертикално – във дълбочина (така ме свързва с предвечните ми корени) и във височина (така ме свързва с предвечните ми небеса)   Времето в мен отброява друго Летоброене   Коя година е сега? 2004 от Новата ера и 42 от Вечността*     _____  *В годината на написването на стихотворението авторът е на 42 годишна възраст.       ТАЙНОСТИХ   Нощта приближава и се отдалечава денят Отдалечава се и приближава времето И приближава бавно оня старец беловлас който някога ще се изправи срещу мен Ще е необикновена нощ: сребристи сенки ще стъпват на пръсти покрай бялото дърво растящо в стаята ми а листата му ще шепнат тайни за живота и смъртта В клоните му ще пламти гнездо на феникс и ще хвърля огнени отблясъци върху лика на оня старец беловлас който ще ми каже: Аз съм твоето бъдеще което отминава ти си моето минало което приближава           ЩЕ СЕ СЪБУДИМ   Ще се събудим   и утрото ще изпълва нашите сърца и светлината ще струи от очите ни и ще сътворява нови светове и ще възникват ненадейно           чудодейни битиета жития и същества           там където са погледнали очите ни           очите ни струящи светлина незрима           която извиква в съществуване           цветя на радостта градина на екстаза           сред пустинята на времето и здрача –           в смъртния му час   Ще се събудим   и ще забравим ние всичко онова което е подвластно на вечната забрава и ще си спомним ние всичко онова което е подвластно на славата предвечна   Ще се събудим   и ще разговаряме на езика на сърцата и думите ни ще се превръщат в птици полетели във небето на сбъднатия блян   Ще се събудим        



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: knigolubie
Категория: Изкуство
Прочетен: 2009689
Постинги: 1509
Коментари: 722
Гласове: 4262
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031