Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2013 06:00 - Весел четвъртък: Андрея Илиев
Автор: knigolubie Категория: Изкуство   
Прочетен: 1236 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg








            Цветът на мишките







Работя ... макар че малко ми е смешно да кажа научен работник. Никога се съм го приемал – работник плюс наука. Ама то по едно време беше пълно с такива – политически работници, криминални работници... А съм си биолог, работя в лаборатория. Та един ден ни сюрпризираха с генерален ремонт. Шефът вика:”За седмица обещаха да свършат, затова се съгласих.” Това преместихме, онова... Обаче белите мишки, дето са за опитите, никой не ги иска. Какво да правя – взех ги у дома.
Жената веднага се качи на масата и заяви:
- Или ги махай, или се изнасям аз!
Таня, петгодишната ми дъщеря, обаче бе във възторг. Заряза всякакви играчки и все край тях. Какво ли не ги прави – къпа ги, приспива ги, загъва ги, манджи им вари... Един ден чак ги боядиса с водните си боички.
Майсторите изпълниха обещанието си – след седмица се нанесохме обратно. Върнах мишките. Жената почерпи с шампанско по този случай, а Таня рева...
След повече от месец срещам в асансьора комшията Киро – абе, накратко казано, една пиянка. С него имаме обща тераса и затова ща не ща поддържам някакви социални контакти . Обаче сега го гледам – кукуряк. Пет следобед, а той още трезвен.
- Вече не пия – стеснително каза той.
- Много хубаво – смутолових аз.
- Докъде стигнах – оживи се той. – Миналия месец по обяд се натиках. Излизам на терасата и – ужас! – гледам по перваза на вашия прозорец ходи мишка. Червена! После се появи втора – зелена! И трета – виолетова! Представяш ли си, комшу – виолетова мишка!... Отърчах в болницата. Докторът ме изслуша загрижен и вика:”Откога ти казвам да спреш пиенето”. И на, спрях го – вече месец и кусур не съм кусвал капчица... И съм добре – няма мишки. Ни зелени, ни виолетови....


 



Гласувай:
5



1. fumiko - как да се излекуваш без хапчета
28.02.2013 09:25
Обожавам аз такива истории! Браво на автора сто пъти! И целувки - за радостните ми емоции.
цитирай
2. rpram - "Лечител"
28.02.2013 09:37
Казали хората, "око да види, ръка да пипне", пък тогава вярвам! Случил на "лечител" човечецът! ;) Благодаря, Андрея, че пак усмихна денят ми! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: knigolubie
Категория: Изкуство
Прочетен: 2009724
Постинги: 1509
Коментари: 722
Гласове: 4262
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031