Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2013 06:00 - Мина Карагьозова: Стихове
Автор: knigolubie Категория: Изкуство   
Прочетен: 1089 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




  ЗАКЛИНАНИЕ




Като лазерен лъч

мисълта ми разрязва пространството,

за да стигне до тебе…

Толкова те обичам.



Като тиха вода,

озарена от слънчеви зайчета

се плиска край теб любовта ми…

Толкова те обичам.



Като течен кристал,

като светла, пронизващо светла,

материя те обгръщам…

Толкова те обичам.



Разширявам по малко

с дъха си Вселената,

за да те докосне любов.

Толкова те обичам.



Искам да бъда безсмъртна,

прекрасна и вечна,

за да бъда до тебe.

Толкова те обичам.



Искам да бъдеш

вдъхновен, окрилен и щастлив

дори и без мене.

Толкова те обичам.



И когато си тръгнеш,

(навярно към по-добри светове)

вземи ме със себе си!

С косите, с очите,

с кожата си ме вземи!

Тръгни си, проникнат от мене.





Толкова ме обичай!






   Пътят





“Ще запитат – как да се премине животът?

Отговаряйте – като по струна над бездната –

красиво, внимателно и стремително.”

Учителят Мория





Изкачвам се бавно и страшно е трудно да дишам,

а горе сияе неистово светъл върхът …

Усещам се стара – навярно хиляда годишна –

безкрайно отдавна вървя по опасния път.



Самотно и тъжно, останаха някъде всички,

в самото начало възторжено тръгнали с мен –

вървя по спирала, смъртта ми е станала ничия,

а с мене е пътят, за който сега съм родена.



Моят път в разредения въздух над бездните,

с уморени нозе, с изранена и болна душа…

Но трепти и прелива планетната жива енергия

и сияе върхът, дето трябва да стигна пеша!



Аз избрах своя връх, свободата да тръгна към него,

свободата от земните страсти, животи и смърт.

И стремително, леко, плавно, красиво и нежно

мойте струни над бездната, въпреки всичко,

звънят!

 



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: knigolubie
Категория: Изкуство
Прочетен: 2010577
Постинги: 1509
Коментари: 722
Гласове: 4262
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031