Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2014 06:00 - Августин Господинов: намерих я вече намерена
Автор: knigolubie Категория: Изкуство   
Прочетен: 4071 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 01.07.2014 18:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



1.
в сланата на двора
бабата щеше да намери
дюли и мушмули
вече загнили
без грам от позата
на нара например
щеше  да ги вземе в джоба
на престилката си
за да ги стопли
можеше да ги свари
на компот или сладко
а можеше и да ги остави
в панера с портокалите
за да се отъркат и те
в една далечна екзотика
да обаче бабата я няма
и портокали в панера няма
а на дядото не остава друго
освен да свари дюлите
на ракия
и да пие сам
до готварската печка
вече изстинала.





2.
намерих я вече намерена
отказала цигарите мъжете водката
с дузина песни които се пееха
за зъбите й на французойка
презрамките й олющените й нокти
и за начина по който е отваряла
бутилките вино без тирбушон
само с мъжка обувка
каза ми докато пиехме фрешове
от цитруси с джинджифил
че работата на облаците е
да изрусяват лъчите на слънцето
да им връзват розови ластици
да ги къдрят като малко момиче
че всичко хубаво е задължително
в минало време и че никоя жена
не е прекалено намерена
за да откаже мъжете че и водката.







3.
закъснява по часовник
тръгва си просто така
и никога не я е грижа
дали ще й се обадя
дали ще я напиша
дали има други
дали съм добре
когато ме мрази
реже косите си
носи панталони
шарени лакове
плоски обувки
понякога когато
ме обича обаче
петолинието на челото й
снизходително
образува птица в полет
рисувана от дете
и това стига
за да й се обадя
да я напиша
да няма други
да съм добре.





Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: knigolubie
Категория: Изкуство
Прочетен: 2009627
Постинги: 1509
Коментари: 722
Гласове: 4262
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031