Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2021 15:45 - С огромна благодарност!
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 2807 Коментари: 7 Гласове:
2

Последна промяна: 21.07.2021 15:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Вече държа в ръце луксозното издание на стихосбирката "Бъди до мен", в състава на която бях включен с 13 мои стихотворения от госпожа Росица Копукова. Тя притежава не само голям поетичен талант, но и голямо сърце. В своя поетичен половинвековен път съм се срещал с много творчески личности, получили заслужено признание. Сред тях искам да откроя имената на Александър Геров, Радой Ралин, Петко Братинов, Ефрем Каранфилов, Станка Пенчева, Севда Севан, Найден Вълчев, Иван Методиев, Вътьо Раковски, Надя Неделина, Иван Цанев, Владимир Свинтила и др. Те хвалеха стиховете ми и се изказваха суперлативно за тях. Радой Ралин ме нарече "поет от национално значение", а Севда Севан - "поет за ешафода". Найден Вълчев ме молеше да зарежа всичко друго /в частност математиката, която е моята професия/ и да пиша нонстоп поезия. Петко Братинов представи поезията ми, а Иван Методиев спомогна мои стихотворения да бъдат отпечатани в сп. Септември. Ефрем Каранфилов отбеляза, че не е чел друг български автор с толкова оригинална поезия. Владимир Свинтила спомогна мои стихотворения да бъдат отпечатани във в."Народна култура", а Александър Геров нарече стиховете ми превъзходни. Но нито една от цитираните личности не се ангажира с пълно съдействие поезията ми да види бял свят, въпреки че разполагаше с  реалните възможности да стори това. Единствено Росица Копукова ми протегна приятелски и безкористно ръка, жест който аз никога няма да забравя. Вече за втори път тя включва в своя авторска книга мои стихотворения. Имам предвид книгата й "Венец на мъдростта" и настоящата стихосбирка "Бъди до мен". Жестът й е двоен, защото последната стихосбирка носи заглавие на мое стихотворение включено в нея. Искам дълбоко да благодаря на Роси и за прекрасния и разнообразен подбор на стихотворенията включени в книгата. На добър час на "Бъди до мен"! Със стихотворения от най-високо качество, като тези на Росица Копукова, за мен няма съмнение, че тази книга ще е много успешна.

     Отново сърдечно ти благодаря, Роси. Ще ти бъда вечно признателен!
    



Гласувай:
5



1. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.
21.07.2021 16:08
за мен е удоволствие. Ще има и трети път. Нека те знаят по света, заслужаваш.
цитирай
2. vmir - Поздравления,
21.07.2021 16:24
успех!!!
цитирай
3. missana - Благодаря, Роси! Бог да те пази и да ти помага във всичко!
21.07.2021 16:25
rosiela написа:
Благодаря ти сърдечно, Младене. за мен е удоволствие. Ще има и трети път. Нека те знаят по света, заслужаваш.

цитирай
4. missana - Голямо мерси, Вмир!
21.07.2021 16:26
анонимен написа:
Поздравления, успех!!!

цитирай
5. krumbelosvet - Невероатно
24.07.2021 04:48
Мисана наистина пише истинска поезия!
И от същия мозък излиза заглавие "Левски накенза ЦСКА..."
И бездарни вицове със същата геренска омраза.
И признание за "поетесата" Роси...
цитирай
6. missana - Крумчо, Роси е изключителна поетеса.
26.07.2021 00:41
krumbelosvet написа:
Невероатно Мисана наистина пише истинска поезия!
И от същия мозък излиза заглавие "Левски накенза ЦСКА..."
И бездарни вицове със същата геренска омраза.
И признание за "поетесата" Роси...


Явно нямаш капацитета да я разбереш!
цитирай
7. zemja - С малко закъснение...
01.08.2021 07:35
и аз те поздравявам, Мисана, за тази твоя поетична изява.
Поздравления и за Росица, която популяризира твоите мъдри и докосващи творби.
Бъдете здрави и продължавайте да творите.
Успех!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5036825
Постинги: 2885
Коментари: 18674
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031