Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2022 13:22 - ....и, моята баба,беше Убавица..
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1537 Коментари: 7 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

  и майка ми,и сестра ми, и Унуката ми, Виктория..
 да ме ..говорим , за мен  @)) 


    image
 да разкажа ли, една кратка, но..жестока случка ,тук..
12:55 когато, се запознахме.с Мулти гочо..АЗ бях, с този профил..
разб се, много бързо, след няколко месеца, ме баннаха..)
то, е ясно, защо..
та, там, имам около 55 пРоста за нашата..
бърборива.. библиоте4ка...

това.Чудо на Психологията, Психиатрията,и психолалията, е така хлъзгаво..
точно, като, една агресивна, и коварна...хидра/ рептиля..

за кратко, се срещнахме с гогата..през 2013, за 15ч..
може би, той, си беше ,въобразил, че аз съм..некоя баба Германка
с едни излишни, около 55 000 €...толкоз, му..липсвали )
и,луда мара 866, знае, ТО,рови тук х 25 ч..кой, кой е...и с кого, спи...


та, като, се разделяхме/набързо/ с Гошко, реших да му подаря
една любима моя книжка - Морал на 21 век.Джон Бейнс
представете си...след 2 седмици, ние люто се скарахме..защото..
ТО, лъже/ше, както.и..диша...басси..

питам го след време,нали, сме съблогери.. ко, става, прочете ли нещо...
лу то, ми отговаря - аз, я изгорих...??!!!!

вие , на такова, какво му казвате...
инак, да бях ,му простила..безкрайните простотии..
обида, за всеки "нормален""..с нормално..Светоусещане..

...не не правя интрига, гетьо...Казвам самата истина...
а, ти се усуквай, още..там...срамота...
и си личи, когато, ТОЙ, пише, с твоят профил..
жалки сте, като всички мъШки комплексари..
Аз, си имам Име, и не ми пука..но,да ви гледат сеира,
и, недочулите...


 



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. notfun - ...чета.. ежедневн..простотии на леона..
08.05.2022 18:30
и се чудя, как е възможно, чак такова...дебилско постижение.)
цитирай
2. krumbelosvet - Драга красива колежке
08.05.2022 20:49
Толкова ИЗЛИШНИ запетай още в началото. Не дочетох.
цитирай
3. milady - ..ку ку..и на кой, му пука..
08.05.2022 20:57

дали, точно...навлек..като теб, ме чете...
я не ходи подире ми х 25ч.., да не ти се завие..свят...
плямпалник...
цитирай
4. notfun - ...мисля, че тук, е пълно..с луди/ и прости...уви...
10.05.2022 07:39


1. librarian - Г-жо Юлия, по-противно същество от Вас не съм виждала!
09.05 21:12
И понеже Вие прекрачвате линията на нормалното отношение тук, много ще си помисля какви стъпки да предприема спрямо Вас, както и кого да ангажирам с тях!
А щом толкова Ви дразни хубостта :-):-) на снимката ми, образованието ми, докторатът ми, то още сега сменям снимката си с още по-хубава :-), още утре записвам нова магистратура :-), а до две години Ви обещавам да прочетете и за нов мой докторат! :-)
цитирай
5. notfun - ...само,нещастни....паун-Ки, останаха, наоколо..
16.05.2022 09:28


..и,.на кого..се про.викваш..))
ти си самовлюбен самотенпаун..
а ,това, напомня на 5 клас, Втори срок..
опитах да те зарадвам вчера, дребна си...за моят Мащаб..
хубав ден..

Коментарът чака одобрение
Постинг: Жената
Автор на постинга: wonder
цитирай
6. sekirata - няма оправия ...България мила
20.05.2022 14:12
по сайтовете вече остана само ПАПЛАЧ
особено по безплатните
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2277423
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол